Brak produktów do porównania

FORMY PŁATNOŚCI ORAZ JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

  1. Zamówienie złożone w sklepie internetowym nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

  2. Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy sprzedaży jest poprawne wypełnienie przez Kupującego formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu internetowego interJOKER.pl, a w szczególności danych o których w postanowieniu § 5 ust. 5 lub 6, oraz kliknięcie przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”, potwierdzenie zawarcia umowy przez Sklep.

  3. Rejestracja przed złożeniem zamówienia nie jest konieczna, ma na celu ułatwienie obserwacji procesu realizacji zamówienia przez Kupującego.

  4. Zamówienie nie potwierdzone w ciągu 3 dni kalendarzowych, uznając za pierwszy dzień, dzień złożenia zamówienia, będą anulowane co jest równoznaczne z nie zawarciem umowy sprzedaży.

  5. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia mailowego przez sklep - Sklep wysyła maila z taką informacją do klienta. W treści maila zawarty jest tekst: Ten mail stanowi równocześnie potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

  6. Szczegółowy tryb składania zamówień został opisany poniżej i stanowi integralną część niniejszego Regulaminu:

    • Jeżeli kupujesz po raz pierwszy – wypełnij formularz rejestracyjny, aby utworzyć swój profil. Adres e-mail i hasło podane w trakcie zakładania profilu przydadzą się do sprawdzenia statusu realizacji zamówienia oraz do przyszłych zakupów, warto jest więc zanotować je w bezpiecznym miejscu.

    • Jeżeli jesteś naszym klientem - zaloguj się podając adres e-mail i hasło.

    • Znajdź produkt, który chcesz zakupić.

    • Dodaj go do koszyka.

    • Możesz dodać wiele produktów do koszyka.

    • W koszyku możesz ustalić liczbę sztuk każdego produktu:

  1. PRZEDPŁATA NA KONTO - PRZELEW BANKOWY

    • Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji (automat z naszego systemu). Mail zawsze zostaje przesłany na adres e-mail podany w Państwa profilu (podczas złożenia zamówienia) dosłownie w kilka minut od zakończenia procesu składania zamówienia.

    • Jeżeli w trakcie składania zamówienia zostanie podany błędny mail - to potwierdzenie złożenia zamówienia nie dotrze. Wtedy należy skontaktować się ze sklepem aby skorygować dane osobowe.

    • Towar wysyłany jest  w terminie ustalonym na płaszczyźnie Kupujący - Sklep internetowy (wyłączając czynniki losowe).

    • Nasz sklep przyjmuje płatności od klientów na indywidualne subkonta, które są generowane dla każdego zamówienia osobno. Po złożeniu zamówienia i wybraniu formy płatności otrzymujecie Państwo e-mail z numerem konta, dzięki temu wpłacona należność trafi bezpośrednio na indywidualne konto zamówienia.

    • Rachunek naszej firmy prowadzony jest przez Bank PEKAO S.A

  2. PŁATNOŚC ZA POBRANIEM - PRZY ODBIORZE

    • Płatność następuje w chwili odbioru towaru od kuriera.

    • Towar wysyłany jest  w terminie ustalonym na płaszczyźnie Kupujący - Sklep internetowy (wyłączając czynniki losowe). Płatność obejmuje wartość produktu + koszt wysyłki o ile zawarta umowa kupna nie stanowi inaczej np. Dostawa GRATIS, bądź też koszty dodatkowe wynikające z przekierowania przesyłki (po nadaniu towaru) pod inny adres doręczenia.

    • Po złożeniu zamówienia nastąpi kontakt telefoniczny naszego sklepu z Pani/Pana numerem telefonu jaki został podany w trakcie składania zamówienia. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzanie danych kontaktowych. Jeżeli nie będzie możliwości nawiązania komunikacji werbalnej w ciągu 3 dni roboczych w celu potwierdzenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

    • Dla zamówień z terminem realizacji powyżej 5 dni roboczych obowiązuje zadatek w wysokości 10% wartości zamówień.

Zachęcamy do wybierania pierwszej formy płatności PRZEDPŁATA NA KONTO gdyż procedura wydania przesyłki od kuriera i tak zawsze następuje dopiero zapłaceniu kurierowi pieniędzy - czyli występuje takie samo zdarzenie jak przy dokonaniu przedpłaty. Faktem jest, że PRZEDPŁATA stanowi niższy koszt niż POBRANIE, ponieważ kurier pobiera prowizję za przekazanie gotówki. Jeżeli Klientem jest Konsument w przypadku wypowiedzenia, rozwiązania lub odstąpienia od umowy sprzedaży przez którąkolwiek ze stron i bez względu na przyczynę wpłacony zadatek zostanie zwrócony.

  1. Nasz pracownik sprawdza dostępność produktu i wystawia fakturę kierując zamówienie do wysyłki. Potwierdzenie nadania przesyłki wysyłane jest na adres e-mail podany w Pani/Pana profilu. Zamówiony produkt powinien dotrzeć  od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku sklepu. Realnie nie przekracza 3 dni roboczych. Należy sugerować się statusem dostępności, który widnieje obok ceny produktu !

  2. Faktury wysyłane są na adres mailowy wskazany przez Państwa w formularzu zamówienia.

  3. Rejestrując się w Sklepie Internetowym interJOKER.pl Użytkownik umieszcza swoje dane osobowe w bazie sklepu internetowego interJOKER.pl. Dane te przetwarzane są jedynie do celów związanych z realizacją złożonego przez Użytkownika zamówienia.

  4. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

  5. Zgodne z ww. Ustawą, Klienci sklepu internetowego interJOKER.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.

  6. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych sklepu internetowego interJOKER.pl nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia. W celu realizacji zamówienia może okazać się konieczne podanie danych adresowych Poczcie Polskiej lub firmie kurierskiej.